Sådär, nu är Eve vaken...

Datum: 2010-10-24 Tid: 11:23:29
Hejsan !

Nu är jag vaken och kan skriva om vad som hände igår :) Eller det händ i och för sig inte så mycket , men jag kan ju ta och skriva om det ändå!
Aja det började ju med att Adam kom runt kvart i tolv och jag som trodde att jag skulle hinna klart med att fixa garderoben på en halvtimme, men det gjorde jag inte. Så jag fixade klart den och sen så gick vi in på mitt rum och satt och prata ett tag ! Efter det bestämde vi oss för att se på film.
När den filmen var slut blev det att prata och skratta ännu mer, måste nog säga att min humor var sämst igår, haha stackars Adam som fick stå ut med den ;)

Sen blev det att gå ner och äta lite lunch och så satt vi där ett tag , sen gick vi upp på mitt rum igen och typ satt vid datorn och sen så hittade Adam en film som han ville se , och gissa vilken det var ? okej det är inte så lätt att gissa, för det finns ju en hel del filmer att välja på ;)
Nej men det fick bli Salt :) Den var väl helt okej, får väl se om jag tar och skriver om den sen !

Efter att vi sett på den vet jag faktiskt inte riktigt vad vi gjorde, vi forsatte typ att prata, skratta, sitta vid datorn och så hade vi ju självklart på tv:n , då det var juno :P haha
Som sagt vi gjorde inte så mycket, men ändå gick tiden så fort. Eller vi åt ju i och för sig en gång till vid åtta tiden och sen blev det ju upp på rummet igen. ;)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0