Riktigt gött med lite träning idag....

Datum: 2010-10-25 Tid: 21:23:35
Hejsan !

Som sagt så var jag ju och tränade med moa idag, och hur ska jag säga att det gick !? Kan ju säga att det var sjukt skönt att träna efter ett uppehålla på 2 veckor eftersom man varit sjuk!
Dock har nog inte hela förkylningen gått ur kroppen så jag var väldigt klen eller vad man nu ska säga! Men skitsamma i alla fall, det blev ett kort pass, men bättre än inget!

Har även fått sjukt ont i mitt lillfinger, det är inte alls kul! Kan inte använda det. har i och för sig haft ont ett bra tag, men nu har det bara blivit värre!
Hoppas på att det kommer att gå ner, annars får jag väl söka för det också ! Kul..



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0