Redans torsdag vilket betyder att det blir stockholm i helgen....

Datum: 2010-10-28 Tid: 16:44:49
Hejsan !

Kom hem från skolan för ett tagsen , alltså som vanligt. Men idag när jag kom hem så såg jag inte på One Tree Hill eftersom att jag inte har några avsnitt kvar ! :'(
Så istället såg jag till att äta och sen så satte jag mig lite vid tv:n och pratade med mamma och nu så hamnade jag vid datorn!
Ska faktiskt snart börja plugga, måste ju se till att bli klar med biologin!

Annars vet jag inte vad som händer annars ikväll, eller det blir väl att plugga till sju halv åtta. Men efter det har jag som sagt ingen aning om vad jag ska göra!
Kanske ska ta och blogga lite? Fast i och för sig har jag inget roligt att blogga om.
Men ska i alla fall försöka klämma in ett eller två inlägg till (a)

Ha det bra kramizzz<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0