pluggar för fullt och det går faktisk bra....

Datum: 2010-10-27 Tid: 18:11:10
Hejsan !

Sitter just nu i mitt rum och chattar på msn , pluggar och lyssnar på musik :) Jag vet inte vad det är med mig för jag pluggar mycket bättre när jag lyssnar på musik och gör lite andra saker samtidigt!
För nu har jag liksom redan hunnit göra klart matteläxan, tyskaglosorna och kan väl ungefär hälften av biologin :) Känner mig faktiskt rätt så duktigt nu!
I och för sig trodde jag inte att det skulle vara såhär lätt att plugga. Men jag måste nog säga att biologi är rätt lätt att plugga till (a)

Men ska plugga vidare nu, kanske blir något mer inlägg eftersom det går bra med pluggandet :)


Jag saknar sommaren och dig<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0