Nu är det dags för mig att gå och lägga mig...

Datum: 2010-10-25 Tid: 22:30:00
Hejsan !

Nu har jag precis tagit ett långt och varmt bad.. :)
har även hunnit med att ta bort sminket och plockat fram kläder till i morgon. Så i morgon blir det lite slappt faktiskt, det blir nämligen ett par jeans, och någon slapp t-shirt eller linne och sen en mjuk varm överdags tröja :)
Är faktiskt riktigt trött nu, det tar verkligen på krafterna att gå i skolan !
Kom även på att jag måste ta tag i mitt pluggande till biologin, har dock pluggat lite, men jag behöver plugga mer. Så i morgon ska jag plugga en hel del !

Men nu ska jag lägga mig så att jag åtminstonde kan vara på lite gott humör i morgon ;)
Go natt<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0