I full gång med att fixa oss.....

Datum: 2010-10-30 Tid: 09:29:11
Hejsan !
Har precis kommit ut ut duschen, riktigt skönt var det med en varm dusch och att få tvätta igenom håret1 Har även hunnit att välja vad jag ska ha på mig för kläder idag och satt på mig dom :)
Vi väntar även på att annelie ska komma hem från affären, hon är och köper frukost :) Är faktiskt lite sugen på det för en gångs skull.
Sen ska vi även fixa klart oss och sen drar vi in till stan och shoppar los :D
Hoppas ni har det bra där hemma :D
Kan ju även säga att jag är fullbokad nästan hela lovet :)
Fredag: åka till stockholm
Lördag: Shoppa i stockholm
Söndag: kommer hem , träffar kanske moster en snabbis och så kanske adam kommer :D
Måndag: Vara med Moa :D
Tisdag: vara med Eme :D
Onsdag: Adam kommer igen :D
Torsdag: Kanske simhallen eller ha en filmkväll ;)
Fredag: Kanske simhallen om det in blir av på torsdag.
Lördag.: Kanske filmkväll med Mika, Adam, Felix och Micke :D
Söndag: LEDIG !!!!
// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0