Färdig pluggat för idag känner jag....

Datum: 2010-10-27 Tid: 19:31:20
Eftersom att det har rullat på med pluggandet tänkte jag nu ta en efterlängtat paus med att plugga tills i morgon när jag kommer hem från skolan (a) Vad tycker ni om det ?
Själv tycker jag att det är en lysande ide !
Så nu ska jag snart dra ner och kolla på bonde söker fru, eller är det idag !? Jag tror i alla fall att det är idag, men om inte så får jag väl gå ner och se något annat!

Efter det tror jag nog att jag ska lägga mig i ett bad (a)
är ju som sagt väldigt frusen av mig, vilket kan vara väldigt jobbigt, men som tur är finns det ju snälla personer som gärna värmer mig (a) haha
Efter det blir det nog att ta fram kläder och packa väskan tills i morgon, nu kom jag även på att vi har sovmorgon, det gillar vi !(y)


Saknar den underbara tiden, jag vill ha tillbaka den<3

// Eve

Kommentarer
Postat av: Ibrahimagnethe

Great .Now i can say thank you!

2011-04-25 @ 15:13:13
URL: http://ibrahimagnethe.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0