bara för att jag vill till stockholm nu.....

Datum: 2010-10-24 Tid: 14:12:58


Nu kan jag ju ta och berätta lite om vad jag och Moa ska göra när vi kommer till stockholm!
Vi åker ju som sagt på fredag, så vi måste ta ledigt från den sista lektionen, det är bild, egentligen måste jag gå på den , var ju borta förra gången också, men men jag hinner ikapp i alla fall ;)
Tror vi tar ett tåg som går från linköping vid 16:15 eller 16:00 och är i stockholm runt fem halv sex, och när vi kommer dit så ska vi möta upp moas faster? jag tror det var faster i alla fall !
Och så ska vi bo hos henne hela helgen!
Sen på lördagen ska vi ut och shoppa, sen vet jag inte vad vi ska göra mer på lördagen, på söndagen har jag inte heller en aning om vad vi ska göra!
Men jag lovar att jag kommer att skriva om helgen och jag ska se till att ta massa bilder som kommer upp här sen :)

Bäst att jag går och letar upp kameran nu då ;)


// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0