You are only a dream <3

Datum: 2010-11-09 Tid: 20:35:35
Hejsan !

Mika kom ju förrut så därför har jag inte uppdaterat mig, men hon gick hem runt halv sju kvart i sju och då så blev det att äta för min del och sen slängde jag mig i ett varmt bad! Kan säga att det var riktigt skönt, skulle ha badat igår men när jag väl skulle lägga mig i badet märkte jag att varmvattnet! Snacka om att jag blev riktigt förbannad då, men fick ju mitt bad idag :)

Och nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska gör!? Kanske ska gå upp till andra datorn och skriva lite på mitt svenskaarbete? Eller orkar jag verkligen det?
Om jag inte kommer på något så får det väl bli det ändå, så jag slipper sitta här och skriva tråkiga inlägg i bloggen, eller vad säger ni? (a)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0