Varit duktig och städat rummet nu, men hur gick det med pluggandet?

Datum: 2010-11-17 Tid: 20:03:10
Hejsan !

Satte mig precis framför tv:n och ska se sverige-tyskland! Trevligt :) Har nämligen hållt på och städat och städat sen jag skrev sist. Tog sin lilla tid men nu är det klart och bra blev det :) Hann även följa med pappa ner till pizzan och köpa pizza !
Men så var det ju det där med pluggandet? Jag har ju tyskaglosor och en uppgift att göra, men har jag gjort det än? Nej , för det första har jag inte hunnit och för det andra har jag inte orkat!
Men jag ska ta och göra det i pausen, det är ju sovmorgon i morgon (y)


Jag är trött på det här nu, det ända jag vill är att du
ska komma hit och hålla om mig och säga att allt
ska bli bra igen<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0