Varför ska det vara så svårt att låta bli att köpa något?

Datum: 2010-11-05 Tid: 19:30:11
Hejsan !

kom hem från stan runt halv sex, men direkt när jag kom hem drog jag ner till mika för att vi skulle ut och filma! Vi ska nämligen göra en ny film, gjorde ju en i sommras på skoj, dock kunde jag inte få den att funka på www.youtube.se så kunde inte ladda upp den! Men ska se om jag inte kan få upp den nu!
Men i stan idag så gick jag lite i affärer och jag hittade en hoodtröja på gina tricot :D Får se om det kanske kommer upp en bild på den i morgon!
Sen var vi även uppe och hälsade på hasse på sjukhuset och så åt vi på tacobar innan det! Dock tog jag en sallad och mamma tog någon pasta med lax!

Och nu sitter jag och väntar på att mika ska komma upp till mig så att vi kan börja fixa den nya filmen! Och det låter som att det är värsta filmen men det är bara när vi gör lite saker som är våran humor, och det är typ ingen som fattar våran humor ;)




// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0