Utan dig är jag inte HEL....

Datum: 2010-11-01 Tid: 22:35:54
Hejsan !

Kom precis upp ur ett varmt bad :D Riktigt skönt att lägga sig i ett när man är frusen och inte behöva känna någon stress över att man snart måste kliva upp för att det är skola i morgon och man måste hinna med att packa väskan, ta fram kläder och ta bort sminket !
Så idag blev det faktiskt ett extra långt bad, och nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska ta och se en film! Vet ni vad ? det ska jag nog göra :)

Lovar i alla fall att jag skriver om den ikväll eller i morgon, och på tal om lova så kom jag på att jag lovade att jag skulle ladda upp bilder på det jag handlade idag ! Men det var ju så att internet krånglade när jag skulle göra det, så jag tar och gör det i morgon istället. Ni fick ju faktiskt en massa bilder förrut!
Hoppas att det är okej med er!?

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0