Underbar dag...

Datum: 2010-11-01 Tid: 16:36:23
Hejsan !

Haft en underbar dag idag och än är den inte slut! Ser ut att kunna bli det bästa lovet på länge!
Men i alla fall , idag blev det ju att vara med med moa som ni såg på bilderna :D Och vad har nu vi gjort? Jo först när hon kom så hade inte jag fixat klart mig så jag fixade mig och efter det tog vi massa kort med systemkameran :O
Kunde ju inte lägga upp alla på bloggen för det skulle ta en evighet, men ni fick ju i alla fall några förrut ! Och att ta kort och lägga in dom på datorn tar ju sin lilla tid , men när vi var klara med det så pratade vi lite och lyssnade på musik :D
Efter det blev det att dra ner till affären och handla lite till det vi skulle lag! Det fick bli ris och en sjukt go kycklingwok med sås till ! Nu gäller det bara att komma ihåg hur vi gjorde den om vi vill äta den flera gånger ;)

Snart kommer i alla fall mika eftersom att moa var tvungen att dra hem för att hon skulle till ida!
vet inte riktigt vad jag och mika ska göra, men det blir väl typ att prata och kanske dra ner till affärne som vanligt ;)


// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0