Torsdag snart fredag :)

Datum: 2010-11-25 Tid: 16:48:22
Hejsan !

Tänkte berätta lite om min dag nu :) Tar lektion för lektion ;)

Språk: Vi hade först läxförhör, sen blev det att rätta alla uppgifter vi gjort och sist men inte minst hade vi muntliga övningar, jag jobbade ju då med micke och det betyder att vi pratade tyska, svenska och engelska ! Det blir enklare så :D
Idrott: Då blev det att spela en slag bandy, var väl helt okej!
Lång lunch: Åt först sen blev det en kopp varmchoklad och sen gick vi typ runt lite och sen satte vi oss på en bänka och pratade !
Engelska: Forsatte med vår salsuppsatts (tror det heter så) och jag blev klar, eller jag blev klar med kladden så nu ska jag skriva den på uppsattspappret.
Slöjd: 80 minuter teori, säger inte mer än så -.-

Så nu blir det slappa ett tag, sen ska jag kolla lite på matten och på svenskan om jag orkar ! Måste nog fan slänga mig i ett bad idag också :D



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0