Snö, vad tycker jag om det?

Datum: 2010-11-09 Tid: 16:35:53
Hejsan !

Kom nyss hem från skolan, och det är redan mörkt ute :O Och inte nog med det så har vi en hel del snö här och kallt är det! Fyfan!
Aja det är väl bara att stå ut, lär ju vara såhär ett bra tag framåt. Jag gillar snö ibland, fast det är bara när det är julafton och nyår! Sen kan den försvinna!

Skolan idag har i alla fall varit helt okej, fick reda på mitt biologi prov. Är lite sur över det för jag var ett halvt jäkla poäng från MVG!!!!!!
Riktigt jäkla surt måste jag säga, men vad gör man? Blev i alla fall nöjd med resultatet!
Hade ju även so prov idag och det gick väl helt okej? Tror jag blandade ihop naturgeografin lite, men men!

Sitter även och väntar på att mika ska komma, får se om vi inte kan få den här dagen att bli lite bra i alla fall :D
Ha det bra så skriver jag mer sen!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0