Sitter i skolan....

Datum: 2010-11-16 Tid: 12:53:49
Hejsan !

Sitter just nu i skolan och har no lektione, teknik för min del och vi har tillbringat våra lektioner i datasalen sen förra veckan. Vi håller på med uppfinningar och vi ska typ skriva om dom. Och jag valde telefonen. Så det gick rätt sanbbt för mig att blir klar, eller jag blev klar idag så nu fick jag surfa fritt ;)
Hade ju även uppsattstväling förrut och det gick super. Satt och skrev typ heal tiden, blev totalt 11 sidor och jag blev nöjd med den :) Nu är det bara att vänta och se!
Lite träningsvärk i min ena arm, men det är väl sånt som man får ta ;) 

Efter den här lektionen är det dags för elevensval , tror typ vi skulle spela några mattespel och efter det är det So och då tror jag att vi ska forsätta med historian! 
MEn nu ska jag kila, skriver mer sen när jag kommer hem från öppnahuset på Katedral :) 


Ibland känns allt bara så hopplöst, tur att jag har dig säger jag bara<3


// Eve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0