Pratade nyss med min saknade vän<3

Datum: 2010-11-25 Tid: 19:10:08


Som sagt pratade nyss med Mika :) Hon ligger på sjukhus sen i måndags.. och jag saknar henne!
Tänker inte gå in på varför hon ligger på sjukhus, för jag vet inte om hon vill det!
Men jag saknar henne, men förhoppningsvis kommer hon hem nästa vecka eller kanske till och med i helgen , och då kan jag lova att jag kommer att besöka henne :)
Hon behöver mycket stöd nu om hon ska orka och klara det, och det kommer hon få av mig :)<3

Hon sa några väldigt fina saker till mig förrut, började ju fasen nästan att gråta!
Vi har varit med om mycket vi, både roliga och tråkiga saker, bråkat det har vi också gjort, men blivit sams inom några timmar!<3
Du är en av de personer som gör mig hel<3



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0