Plugga... och till det en energydricka kanske?

Datum: 2010-11-30 Tid: 16:35:07
Hejsan !

kom hem från skolan nyss och dagen har varit helt okej, hade matteprov idag och det gick helt okej, hann göra alla uppgifter förutom den sista! Men den skulle jag nog få göra i morgon, bara för att caroline inte hade gått igenom lite och på grund av det så kanske vi inte kunde lösa den!
Rätt slapp dag faktiskt, även att vi har mest lektioner idag ! På sista lektionen som var So skulle vi kolla på film och jag satt ju då och luta mig mot adam och råkade nästan somna, ojdå (a)

Men nu ska jag börja titta lite på tyskan, och eftersom jag är rätt så trött så är det nog bäst att jag ger ner och hämtar mig min energy dricka och en lussekatt (a)
skiver nog mer sen :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0