Nu blir det massa plugg

Datum: 2010-11-08 Tid: 15:44:13
Hejsan!

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag börjar med allt plugg, måste ju plugga på Afrika kartan som vi har prov på i morgon och sen måste jag öva lite på redovisningen som vi har på engelskan i morgon!
jag är sjukt nervös inför redovisningen, jag hatar att stå inför klassen och redovisa, men jag är så illa tvungen, förhoppningssvis kommer det att gå bra och jag kommer inte att göra bort mig :D

Men jag lovar att jag skriver mer ikväll när jag är klar med allt pluggande, så lång tid ska det nog inte ta att få in geografin i huvudet och engelskan ska jag bara titta igenom lite snabbt så att jag kan lite av det :D



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0