Nu är jag trött....

Datum: 2010-11-04 Tid: 20:19:40
Hejsan !

Kom hem från simhallen och stan för ett tagsen , dagen har varit helt okej :)
Dock lite besviken på simhallen, kändes inte alls lika kul som vanligt, kanske börjar man bli för stor för att vara där ? Nae va?
Som tur är så är vi ju som vi är Jag, Eme, Elina och Moa så vi fick det kul :D Lite badbollskrig med några och sen lite mer som jag inte orkar dra upp i bloggen :D
Vi åt även på kebabbaren, sjukt gott måste jag säga, var väldigt länge sedan man åt där !
Men nu ska jag kolla klart på hockeyn , skriver nog mer sen !


Jag vill att du ska vara här nu, du är den ända som förstår mig<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0