Nu är det dags för fredagsmys....

Datum: 2010-11-19 Tid: 16:32:49
Hejsan !

Kom nyss hem från skolan, har hunnit äta en macka och druckit ett glas med saft :) Skolan har väl varit bra fram till sista lektionen, stör mig sjukt mycket på några i klassen! Väx upp säger jag bara!
Annars var det som sagt bra, rätt slappt på lektionerna, speciellt på NO:n , vi hade NO i 70 minuter men jag hade tur för jag var klar med mitt arbete och eftersom vi är i datasalen fick jag arbeta på mitt svenska arbete och det går super med det :)
Dock glömde jag att skicka det till min mejl så kan inte skriva något på det i helgen!

Ikväll blir det i alla fall att slappa och se på idol :) Har även bett mamma att köpa hem lite godis och annat gott till ikväll :) Ska nog slänga mig i ett varmt bad också och kanske ta en ansiktsmask? (a)
För i morgon är man ju då inte hemma på hela dagen, ska dra till stan med mika, adam, victor och victos kusin , kommer nog bli sjukt kul :)
Så mika, jag och adam åker här ifrån med 13:05 tåget och sen är vi väl inne i stan till 22:00 eller bussen går då. Så vi får se hur mycket jag hinner uppdatera mig i morgon ;)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0