Kanska bäst att börja fixa sig lite!?

Datum: 2010-11-02 Tid: 10:30:11

Hejsan!

Vaknade för ungefär en halvtimme sen och var då fortfarande väldigt trött, så jag gick ner till aoffan och satte mig med datorn i knät för att vakna till! Och nu är jag nog tillräckligt vaken för att kunna gå upp och fixa mig ! Så jag ska nog ta och göra det så att jag sen kan skicka ett sms till Eme och säga att jag är klar :)
Vill ju inte att hon ska behöva vänta allt för länge på att jag ska bli klar, vet själv hur det är att sitta och vänta på kompisar ;) Ändå blir det så att man själv också är väldigt seg på att fixa sig (a)

Men i alla fall, som ni kanske förstår eftersom att jag även har skrivit det i andra inlägg också så ska jag ju vara med Eme :) Skrev även att jag inte visste vad vi skulle göra ! Men jag kan nog tänka mig att vi kommer att ta kort, kanske baka? och kanske se någon bra film :)

Jag hann inte se klart min film igår på grund av att jag blev för trött och somnade med datorn i knät, så kan ju tyvärr inte skriva om den , hann bara se halva och typ 4 minuter till ;)
Men nu måste jag dra upp, och medans jag väntar på att mitt hår ska torka sen så kommer jag att lägga upp bilder på det som jag handlade i stockholm!


// Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0