Jag ser det snöar..... och jag tycker inte om det!

Datum: 2010-11-24 Tid: 13:59:42
Hejsan !

Skapligt gött att få sluta klockan tio i ett idag , då hann man ju till och med med ett bussen :D
Vi fick sluta tidigt för att våran matte var inställd, stugan var inställd och mentorstiden var inställd och då återstod bara en lektion och det var språk och det slutade vid tio över ett , men vi fick sluta vid tio i :D

så nu ska jag snart ta mig något att äta, efter det ska jag se på några avsnitt av andra avenyn och sen blir det att plugga ltie :)
Dock glömde jag mitt svenska papper hemma , men jag ska se hur mycket jag kan i morgon annars ska jag höra med våran svenskalärare omjag inte kan ta det nästa vecka!



Såhär ser min utsikt ut ju nu ;) Har verkligen snö!!!!!!!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0