Is it love or is it art?

Datum: 2010-11-14 Tid: 20:14:23
Hejsan !

Kom hem vid sju från farmor och dom :D Men hann inte sätta mig vid datorn då jag var tvungen att börja plugga, har dock inte pluggat så jättemycket, men när jag har suttit med det känns det som att jag kan lite ändå! Ska sätta mig lite mer sen. Ska läsa igenom och så ska mamma förhöra mig lite och sen ger jag mig!

Var i alla fall jättetrevligt hemma hos farmor och dom idag ;) Min kusin mollie gillar verkligen att smsa med min kille adam märkte jag idag ;) För hon såg nämligen när jag smsade och så ville hon pröva och snäll som jag är så fick hon det, så hon satt och smsade lite med honom och tvingade honom att skicka en bild på sig själv ;) och hon är 6 år :O:P haha

Fick även massa go mat och mycket skratt!
Nu ska jag se på tv <3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0