Idag har man haft trevligt besök :D

Datum: 2010-11-11 Tid: 21:23:04
Hejsan !

Förlåt att jag inte har uppdaterat mig något idag... men det var så att klockan tio igår kväll så bestämmde jag och Adam att han skulle komma hit och hålla mig sällskap då jag skulle vara själv hemma!
Så han hängde med mig hem idag och vi åt först när vi kom hem , efter det kollade vi lite på beck levande begravd och efter det låg vi och pratade lite ! Och när vi hade pratat stack vi ner och lagade mat, dock hade vi lite problem att komma på vad vi skulle äta!
Men till slut kom vi fram till att vi skulle ha kyckling, ris och sås :D Och gott blev det, kanske lite starkt bara !?

Och sen gick vi upp till mitt rum igen och pratade lite och jag trodde typ att hon skulle kila (stavas det så?) ihjäl mig ;) Men snäll som han var gjorde han inte det!
Och nu har jag då precis kommit hem från att ha varit och lämnat honom vid bussen! Så nu ska jag nog fixa mig lite och ta fram kläder och bada!



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0