Hinner med ett snabbt inlägg innan jag åker...

Datum: 2010-11-14 Tid: 10:53:25
Hejsan !

Sitter här i soffan med en handduk runt huvudet, som ni då förstår så har jag tävttat håret för ett tagsen , eller det gjorde jag vid halv och det var även då jag vaknade ;)
Sen har jag bara hunnit med att ta bort sminket och lägga över lite nya låtar till mobilen!
Ska snart dra upp och börja sminka mig och föna håret!

Ska ju som sagt på kalas idag , vet inte riktigt hur länge vi kommer att vara där! Så jag vet inte heller när vi kommer hem! Men jag måste va hemma rätt skapligt så att jag kan plugga på hemkundskapen! Fast den är ju inte så jättesvår! :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0