Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.

Datum: 2010-11-29 Tid: 17:09:22
Hejsan !

Kom hem för ett bra tagsen , man jag har bara legat i soffan och kollat på andra avenyn och värmt upp mig :D är ju så förbannat kallt ute :O hatar verkligen kylan!
Och så ringde jag till pappa och sa att han skulle köpa med sig två energy drickor hem till mig, måste ha lite energi nu när jag ska sätta mig och lägga in alla tyska glosor på www.glosboken.se och nu tänker ni säkert det är väl inte så jobbigt att lägga in 20 glosor, men nu är det ju så att jag har minst 100 glosor :O Har ju prov i tyska på torsdag ! Men som tur är kan man ju i alla fall hälften redan :D


Vill ha dig här ........ nu<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0