För mig är du PERFEKT<3

Datum: 2010-11-04 Tid: 21:28:45
Hejsan alla underbara läsare :D

Sitter just nu och kollar på hockey, DIF-AIK, är sjukt förbannad på DIF:s j*vla målvakt! Men aja nu ska jag inte ta massa om det! Vet ändå att de kommer förlora den här matchen, men just nu skiter jag i det, för det är inte hela världen! Och dessutom ska jag kanske ta och beställa lite saker på www.difhockey.se någon dag :D

Efter matchen ska jag nog slänga mig i ett varmt bad, är fortfarande frusen efter att ha varit nere i affären förrut ;) Var faktiskt nere i affären innan jag skrev det förra inlägget! Stack ner nästan direkt när jag kom hem från simhallen, lämnade bara väskan hemma och satte på mig en halsduk ;)

Just nu känner jag även att jag inte har något att skriva om, så ska väl helt enkelt ta och sluta skriva så att jag inte tröttar ut er!
Men jag lovar att jag kommer skriva så fort jag kommer på något bra att skriva om!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0