En lördag jag sent kommer att glömma..

Datum: 2010-11-21 Tid: 17:44:24
Hejsan !

Nu är jag hemma igen och har precis ätit, tänkte ta och berätta lite sammanfattande om gårdagen!

Började med att jag, mika och Adam tog 13:05 tåget in till stan, när vi kom inte till resecentrum gick jag och mika på toa och så kom hon på att hon glömde sina vantar på tåget! Men vi orkade inte leta efter dom så hon skulle ringa dit idag.
Sen drog vi till stan och kollade i lite affärer och gick runt, efter det stack vi till kebabaren och åt och där var vi klara runt halv fyra!
Sen gick vi runt lite till och sen stack vi till stationen och möte upp Victor :) När vi hälsat så drog vi till hemköpt och köpte energy dricka och chips och så gick vi en sväng ! Tillslut hamnade vi på mcdonalds, där mika och jag gick på toa åter igen och när vi kom ut så åt victor och mika några cheesburgare och mika kom såklart på att hon glömde sin mobil på toan, så jag stack dit och hämtade den och vad ser jag när jag kommer in? Joo under mikas mobil ligger min plånbok :O Jäkligt tur att ingen tagit den!
Sen tog vi bussen till Victor och hemma hos honom såg vi på film, spelade jag har aldrig och körde sanning och konsekvens :D Snacka om att det var roligt.
Tänker inte gå in på detaljer, men jag kan säga att den här kvällen var så jäkla värd att vi måste göra om den! :)<3

Avslutar med några bilder:




// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0