Dags och sova nu kanske ?

Datum: 2010-11-03 Tid: 23:37:48
Hejsan !

Nu har jag hunnit göra lite på svenska arbetet och det går helt okej! Men nu vill jag inte prata mer om det och det tänker jag inte göra heller!

Ska faktiskt straxt gå och lägga mig om jag ska orka upp i morgon, eller vad tror ni? Lär ju bli en fullspäckad dag, men som tur så är jag hemma hela fredagen och kan bara ta det lungt!
Har nämligen blivit lite ändrade planer !
För det kommer troligen inte bli någon filmkväll, och det beror på att både jag och adam ska ha främande på lördag och han ska ha det på fredag också tror jag!
Jag tror i alla fall att jag ska ha främnade på lördag eftersom att pappa fyller då och så fyller min kusin på fredag! Aja vi får se hur det blir i alla fall, ska träffa mika någon gång i alla fall !
Kan troligen bli en líten filmkväll på söndag, men det beror helt på vad jag orkar med!

Men nu ska jag packa klart och sen sova!
Puss och gonatt<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0