Dags för mig att sova lite kanske?

Datum: 2010-11-25 Tid: 21:47:29
Hejsan !

nu har man då äntligen pratat klart med alla i telefonen! Först blev det att ringa pappa och fråga om han kunde hjälpa mig med en matte uppgift, men det gick inte så bra! Så jag ringde vidare till adam och frågade och vi fattade inte heller något, men till slut kommer jag på vad jag gjort fel! Och jag tänker inte säga vad! haha
Sen blev det att ringa till mika för att hon ville det :) Hon ville prata av sig lite!
Sist ringde jag till pappa igen och sa att jag fixat uppgiften ;)

Men nu ska jag sova för måste ha energi till skolan och sen efter skolan ska jag ju vara med Eme :D<3

Go natt!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0