Dags att uppdatera sig lite kanske?

Datum: 2010-11-27 Tid: 11:39:19
Hejsan !

Förlåt för att jag inte skrev något igår, men jag hann verkligen inte! För eme och jag stack direkt till affären när vi kom hem från skolan och sen stack vi hem och var hemma runt halv fem. Då blev det att äta lite och sätta sig vid datorn! Och vi satt vi datorn ett bra tag, för eme skaffade nämligen facebook :)(y)
Det blev också att kolla på idol , och gud vilken tur att Linnea åkte ut, visst hon var bra men jag tycker bättre om de andra :D
Efter idol så stack vi ut en sväng, eller jag skulle följa eme en bit hem och påvägen träffade vi Gustav och Oscar :D Så vi stog och pratade med dom ett tag och sen stack jag hem!
Var hemma vid halv tolv och då satte jag mig vid tv:n till tolv och sen gick jag och la mig!
Hände även en sak i skolan igår, men jag tänker inte dra upp vad, för vi har löst det och sagt att vi ska lägga det bakom oss nu :D

Och nu har jag ju då precis vaknat ! Så jäkla skönt att äntligen ha sovit ut, det var behövligt! Adam kommer idag också , men jag vet inte när han kommer men han skulle skicka ett sms sen när han visste vilken buss han skulle ta ! :D

// Eve

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin blogg du har! :)

2010-11-27 @ 12:38:22
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

hej, vill du köpa en bloggdesign?

2010-11-27 @ 12:40:53
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0