Dags att dra sig till bussen snart...

Datum: 2010-11-04 Tid: 09:44:37
Hejsan !

Ska snart börja dra mig till bussen, den går tjugo över tio, men jag måste förbi melkers och ladda mitt busskort och sen måste jag även förbi banken och kolla hur mycket pengar jag har på mitt kort! Kan ju vara bra och veta så att man inte står där utan pengar sen !
Annars har jag inte gjort så mycket sen jag vaknade, mest bara fixat mig, eller rättare sagt bara fixat mig och packat det sista som skulle ner i väskan!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva mer ! Har inte så mycket att berätta eftersom att det inte har hänt så mycket sen jag skrev sist!
Men jag kan ju säga såhär att jag skriver mer när jag kommer hem ! Ska även troligen vara med Moa då också :D Så vi får väl se när nästa uppdatering blir!


Du är allt jag har , så snälla du försvinn inte<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0