Då var man själv igen....

Datum: 2010-11-13 Tid: 23:11:55
Hejsan !

Nu har Adam åkt hem och jag är själv igen... eller mamma, pappa och hasse är ju då hemma, men jag hoppas ni vet hur jag menar (a)
Och då undrar ni säkert vad jag och adam har gjort idag ? Och då säger jag som vanligt att vi inte har gjort så jättemycket, det blev som vanligt att se på en film tror typ den hette 1408  och den var helt psykisk tyckte jag :P Kanske tar och skriver lite om den sen!
Sen har vi även suttit vid datorn, pratat , lyssnat på musik och han har typ kilat mig som jag vet inte vad, och just det lyckade till och med att lura honom (a)
Tänker inte gå in på hur för det skulle bli så jäkla mycket att förklara, men jag är riktigt stolt att jag klarade det :D Vi var även nere och åt med mamma och dom ;)

Och i morgon blir det nog inte heller så mycket uppdatering för först ska jag typ på kalas och fira några som har fyllt år i släkten och sen måste jag plugga på min hemkundskap, har ju typ läxprov på måndag och jag har inte börjat plugga än, ärligt talat har jag inte ens öppnat boken! Men men, förra gången pluggade jag också bara på söndagen och då fick jag VG , men vi får väl se hur det går den här gången!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0