Då har man tid och uppdatera sig....

Datum: 2010-11-03 Tid: 21:20:43
Hejsan !

Nu har jag äntligen tid att uppdatera mig om vad jag har gjort idag !
Det började med att mika kom runt halv elva och då började vi fixa oss och jag försökte hjälpa henne med hennes hår men det gick inte så bra ;)
Vi lyssnade i alla fall på musik och försökte göra hennes header till hennes blogg. Sen runt halv tolv kom Adam och då så såg vi på några klipp på www.youtube.se som mika vissade och sen kollade vi på filmen som jag och Mika gjor och sen stack mika hem! ;)

Jag och Adam försökte komma på något att göra men det resulterade bara i att vi som vanligt hamnade framför tv:n och pratade ;) haha
Sen kom mamma hem och då hängde vi med henne ner till bibblan och hämta lite böcker till hennes jobb och sen hängde vi med till affären!
När vi kom hem satte vi oss och läste min tidning och sen blev det att äta och efter det blev det en film :) Efter det blev det ännu mer prat och skratt och nu har jag varit nere och lämnat honom vid bussen :(<3

Så nu ska jag då börja packa inför i morgon då man ska till simhallen med Moa, Eme och Elina :)
SKriver mer snart<3


// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0