Då har Adam åkt hem och jag är själv....

Datum: 2010-11-22 Tid: 21:18:21
Hejsan !

Som sagt, var nyss nere och lämnade adam vid tåget och nu är jag hemma :) Ska snart slänga mig i ett varmt bad och sen ska jag ta fram kläder och bara slappa lite!
Blir väl att lägga sig runt tio halv elva som vanligt , för annars lär jag väl inte orka upp i morgon? Kom även på att jag har muntligredovisning om en bok på fredag för min svenskalärare, så måste sätta mig lite med den i morgon! Har ju även matteprov på fredag och tyskaglosor tills på torsdag!
Ska inte klaga för så mycket är det inte och det är inga svåra saker , tyskan kan jag ju efter tio min, svenska kan jag väl ändå en hel del och matten måste jag bara kolla lite på !

Här får ni en låt så länge, tycker den är så jäkla fin!





// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0