Blev rätt sent igår....

Datum: 2010-11-07 Tid: 11:34:37
Hejsan !

Orkade inte skriva något när jag kom hem från tjejkvällen, kom nämligen hem runt ett ! Haha och då var jag skapligt trött, fast ändå satte jag mig vid datorn och kollade facebook ;)
Så jag kom väl i säng runt halv två, och idag vaknade jag runt halv elva ! Så lite sömn fick jag ju i alla fall !

Idag hände det väl ändå lite här hemma i alla fall, mormor och thomas kommer vid två och då ska vi fira pappa lite till och äta min goda tårta som jag gjorde åt honom igår (a)
Sen måste jag även ta tag i lite pluggande, har ju ett so prov på afrika kartan på tisdag och en engelska redovisning om filmen wallander indrivare ¨/
Funderar även på om jag inte ska skriva lite på svenskan nu när jag ändå är i gång med pluggandet idag !
Men vi får se, kommer göra det efter att mormor och thomas har varit här !

Men nu ska jag inte prata mer om plugg och sånt, det får vi ta i morgon istället ;)
Ska även va hundvakt idag så jag ska ta en långpromenad med den sen :D hunde asså ;)
Hör av mig sen <3
Tack för alla kommentarer förresten :D<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0