Blev en hel del ändring på den nya filmen..

Datum: 2010-11-05 Tid: 22:44:24
Jaoo det stämmer, vi spelade ju in massa videoklipp idag för att kunna göra en ny video! Men när vi väl kom hem och skulle börja med den ändrade vi oss!
Så vi samlade ihop massa gammla och nya bilder som väcker minnen och så satte vi ihop det till en video med massa musik :D Tror den blev riktigt bra faktisk :D
Dock vet jag inte om jag kan lägga upp den här, mika kanske inte vill och sen är det lite andra personer som är med på vissa bilder och dom kanske inte vill att jag lägger upp den !

Så nu sitter jag och försöker få över filmen på en dvd-skiva så att vi ska kunna ha den på tv!
Men nu ska jag fixa lite till :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0