Are we really meant for each other?

Datum: 2010-11-17 Tid: 16:54:32
Hejsan !

Var ju på öppethus på katedra igår, och vad ska jag säga? Jag blev faktiskt rätt besviken på den skolan. Men jag vet att jag kommer att ha den som andra hands val , för jag tror inte det blir den som första! Men vi får väl se!

Skolan idag i alla fall, var väl helt okej. haft roligt de flesta lektioner :) Speciellt på tyska och på idrotten, eller idrotten var helt okej :)
Dom andra var väl som vanligt ;)
Och nu ska jag ta och städa rummet för det behövs verkligen, sen ska jag plugga tyska och sist men inte minst ska jag lägga mig i ett varmt bad :) Ska även se på bonde söker fru !

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0