Are we really for real?

Datum: 2010-11-15 Tid: 19:21:37
Hejsan !

Har inte orkar uppdatera mig fören nu. Kom hem vid tre och då satte jag mig och åt och kollade på tv. Efter det råkade jag visst somna till i soffan och när jag vaknade var klockan fem!
Skickade ett sms till mika och frågade om hon inte skulle hänga med en sväng ut, och självklart ville hon det. Hon skulle kolla sitt busskort på melkers och det passade ju perfekt eftersom jag skulle ner till affären och köpta dricka , och så fick det bli en pimpim påse :)
Ska ha det i morgon i skolan då vi har uppsattstävling som håller på i 3 timmar. Och då fick man ha med godis, dricka, macka och frukt ;)
Ska även köpa mig en macka hos gunnel :D ¨

Och när jag kom hem så blev det att fixa lite med skjuss inför morgon dagen, ska nämligen på öppethus på katedral :D Så jag åker dit med Anna och Fanny (www.fannyjuhansson.blogg.se) :D
Efter det blev det att göra pizza och nu har jag precis ätit !


// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0