Take my hand and just don't let go, for as long as I got you I be allright!

Datum: 2010-12-19 Tid: 11:48:41
Hejsan !

Vaknade för ett tagsen och nu väntar städning. Ska städa hela rummet från golv till tak, inte så jättekul, men det är behövligt just nu! Så jag passar på att göra det idag då jag inte har något annat för mig!
Efter att jag har städat klart blir det väl att se på någon film och bara slappa !
Har ni några bra tips på filmer så får ni gärna dela med er, det är bara att ni tar och kommenterar :D

Okej, nu märker jag att jag har bloggtorka så jag har inte en aning om vad jag ska skriva? Så kanske ska sluta nu, innan det här blir ett helt onödigt inlägg?
Lovar att jag ska skriva mer så fort jag kommer på något att skriva om!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0