Slår in paket.

Datum: 2010-12-22 Tid: 12:44:41
Hejsan !

Just nu sitter jag på golvet i vardagsrummet och slår in alla julklappar jag har köpt, för smart som ja är har jag inte slagit in dom än och ikväll åker jag ju till moster med familj för att fira jul där! Har ju som alltid lilljulafton där i morgon och sen på julafton blir det ju att fira hos farmor och farfar!
Får väl se hur mycket bloggning det blir, men ska försöka att blogga en del i alla fall. Ska blogga från mammas mobil, den är ju lite lättare att blogga ifrån, eller om jag tar pappas ;) det får vi se!

Idag ska jag i alla fal slå in mina julklappar, möra mika så att vi kan byra julklappar, packa och sen åker jag ! Ska försöka blogga rätt mycket innan jag åker i alla fall, åker inte fören vid sex någon gång så det ska jag nog hinna :D



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0