Simply the best, fuck the rest!

Datum: 2010-12-15 Tid: 20:31:34
Hejsan !

Kom precis på att jag glömt vissa en bild på hur våra klasströjor ser ut :D haha , jag som sa att jag skulle göra det ! Men får se om jag kanske gör det någon gång under jullovet eller kanske i helgen!

Men moa åkte hem för ett bra tagsen och vi har inte gjort så jättemycket, eller vi satt nästan bara vid datorn och pratade och lyssnade på musik ;) haha
Orkar faktiskt inte göra så jättemycket efter dagarna i skolan! Är det bara jag som känner så eller? :O Men snart är det ju jullov och det ska bli så jäkla skönt :D
Bara umgås med dom man tycker bäst om och bara vila upp sig :D



//Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0