Så vad gjorde jag och Eme igår?....

Datum: 2010-12-27 Tid: 11:16:59
Hejsan !

tänkte berätta lite om vad jag och Eme gjorde igår och så kommer bilderna upp i samma inlägg :D
Det började med att hon kom runt tre, och då satt vi lite vid datorn och sen började vi fota och lyssna på musik :) Efter det stack vi ner till affären för att vi behövde ha lite saker till maten , och samtidigt som vi gick ner fotade vi lite ute, dock var dte lite för kallt för att fota mycket, så vi fotade bara lite ;D
Vi var även tvugna att gå förbi moa för att hämta min mobilladdadre som jag glömde där igår innan jag åkte hem ;) smartigt Eve!
Sen så satt vi vid datorn, fotade lite till och åt :) Just det vi såg även på Remember Me, jag har sett den förut men den är så sjukt sorglig på slutet och bra är den !
Efter att vi hade sett på filmen la vi in bilderna på facebook och sen så åkte eme hem och jag la mig i sängen och såg på one tree hill :D



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0