Mycket värd kväll....

Datum: 2010-12-12 Tid: 10:54:35
Hejsan !

Vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag vet att jag ska skriva om gårdagen! Jag skrev ju precis när Mika och adam hade kommit och efter det så sjöng vi faktiskt sing star (a) hahaha, det gick super för mig faktiskt :D
Sen kollade vi runt lite på datorn och sen stack adam ut för att möta upp Oskar ! När dom kom så var det bara att vänta in felix som kom några minuter efter!
Då satte vi på en film, eller först stack jag och adam ner och fixade popcorn, dricka, chips och godis :D Sen såg vi på filmen ! Tror vi såg på black christamas :D Inte den äldsta utan den nyare!
Efter det satt vi och prata lite, tog lite kort, kollade på massa rolig klipp på youtube och så blev det att äta lite korv. Sen kom även Moa och Elina på besök!
När de hade gått så blev det för oss att se på en film till, dock kommer jag inte ihåg vad den hetter, men vi hann ändå inte se klart på den, men det var sjukt äcklig!

Kan ju i alla fall säga att det var en sjukt rolig och värd kväll.... så den måste vi göra om snart! :D<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0