Lite planer för den här veckan också....

Datum: 2010-12-31 Tid: 14:31:21
Hejsan !

Tänkte lägga upp ett litet schema på vad som händer mig den här veckan :)

Fredag: Fira nyår med brudarna :) (Eme, Elina och Moa)
Lördag: Blir att fira nyår igen typ, fast den här gången med några som jag inte kunde fira med idag :) Sen blir det nog mest att slappa lite med dom också (a)
Söndag: Inget planerat än så länge!
Måndag: Inget planera heller!
Tisdag: Troligen Hockey :)
Onsdag: Stan med mamma igen :)
Torsdag: Hockey igen tror jag :)
Fredag: Tror det blir Adam då :)
Lördag: Kanske adam igen, beror lite på en sak ;) Annars blir det kanske hockey igen ;)
Söndag: Inget planerat!
Måndag: Inget planerat!

Bara att höra av er om ni vill hitta på något de dagarna jag inte har något planerat :) Eller de dagarna det är hockey kan ni också höra av er :)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0