Kalas , bli fotad, vad har dagen mer att bjuda på?

Datum: 2010-12-27 Tid: 14:03:27
Hejsan !

Kom nyss hem från att ha varit uppe hos mormor och Thomas och firat Thomas som fyller 50 år idag :D ett stort GRATTIS till honom :D<3
Ska upp dit vid halv sex igen sen , för då kommer pappa hem och då ska han få våra paket! Men fram tills dess har jag lite som ska göras, eller jag lovade mamma att hon skulle få ta lite kort på mig ute, hahaha och samtidigt lyckades jag att fixa så jag får med mig lite mer pengar till stan i morgon (y)

Annars sitter jag bara och lyssnar på musik just nu, de som går mest är:

Idol Allstars 2010 – All I Need Is You
Jay Smith – Dreaming People
Jay Smith – Like A Prayer
Minnah Karlsson – Total Eclipse Of The Heart
Minnah Karlsson – Not Ready To Make Nice
Minnah Karlsson – Everything I Do I Do It For You
Minnah Karlsson – Twist And Shout

Bara låtar från idol 2010 jag vet, men dom är riktigt jäkla bra :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0