Jag har aldrig varit såhär svag för någon....

Datum: 2010-12-07 Tid: 20:28:48
Hejsan !

Ska straxt dra upp och lägga mig i ett varmt bad och ta fram kläder, kom ju även på att vi har gympa i morgon, kanske är bäst att leta upp gympakläderna också?
Sen ska jag kolla klart på Djurgårds matchen och sist men inte minst måste jag plocka undan alla mina kort som jag har lagt ut över hela golvet i mitt rum, har nämligen hållt på att fixa lite med dom idag , har börjat med albumet med mika och mig! I det finns det allt från filmkvällar med adam och felix , dagen hemma hos victor och mikas och mina flumdagar!
Kanske är så snäll så att jag tar och lägger upp lite bilder på hur det blev sen , men det lär ta ett tag för det är en hel del bilder ! Sen måste jag även göra två till album! haha

Men nu är det bäst att jag drar upp och badar! Ha det bra <3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0