Ingen annan är som du<3

Datum: 2010-12-06 Tid: 21:20:16
Hejsan !

Kom precis in, har varit nere och lämnat adam vid tåget. Och nu tänkte jag ta och skriva av mig lite här, efter det ska jag kolla alla mina andra mejl och sist men inte minst ska jag lägga mig i ett varmt bad!
Det låter väl bra? eller självklart ska jag gå och lägga mig sist av allt !

Tillbaka till mig och adam nu, vad har vi gjort idag? När vi kom hem försökte vi komma på något att göra och så hade vi en lite diskution, haha säger jag bara, vi är ju då som vi är (a) Efter det så blev det att gå ner och laga lite mat och lyssna på musik, tror till och med att adam spelade lite spel på datorn ;)
När maten var klar så åt vi ju självklart och sen gick vi upp och pratade lite och bestämde oss för att se på en film, ovanligt va? Och efter det var klockan slagen så det var bara att ta på sig jacka och allt och följa honom ner till stationen!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0