I need you more than ever <3

Datum: 2010-12-27 Tid: 21:07:02
Hejsan !

Sitter och fixar lite bilder på www.picnik.com :) Dock kan jag inte fortsätta fören jag har fått svar från en person, så jag tänkte att jag tar och skriver ännu ett inlägg i bloggen, kommer ju inte att bli såhär bra uppdatering dom närmaste dagarna då mitt schema är fullspäckat!
Har blivit lite ändringar i det så jag tänkte att jag kunde skriva om det :D

Tisdag: Hel dag med Moa i stan :D wihooo massa shopping på rean :D
Onsdag: Filmkväll med Mika, Adam och Oskar :D Fy fan vad killarna ska få nu asså!
Torsdag; Först stan med mamma och på kvällen blir det hockey med pappa, man får ju passa på när man går grattis, hejar ju inte på något av lagen, men men ;)
Fredag: Nyår, dock har jag inget planerat än, eller antingen blir det att fira den med Eme, Elina och Moa. Annars blir det att fira den med Mika, Adam, Oskar och några mer :D Får reda på det i morgon så skriver kanske hur det blir då!



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0